Ilmoitinlaitteisiin uusi asiakaspalvelunumero 3.3.2021

Julkaisuajankohta 1.3.2021 10.40
Tiedote

Ilmoitinlaiteasiakkaille avataan uusi asiakaspalvelunumero: 0295 481 480. Palvelumme on avoinna arkisin 9-15. Palvelunumerosta saatte neuvontaa ilmoitinlaitteiden sopimus- ja laskutusasioihin. Ilmoitinlaitteiden testausnumeromme säilyvät ennallaan.

Testauksissa ruuhkaa kuukauden vaihteessa

Palo- ja rikosilmoitinlaitteiden testaukset ovat ruuhkaisimpia kuukauden vaihteessa olevilla viikoilla. Uudessa tietojärjestelmässä kaikki ilmoitinlaitetestaukset ohjautuvat samaan jonoon. Testauksen nopeuttamiseksi ja ruuhkien välttämiseksi Hätäkeskuslaitos pyytää, että kuukauden vaihteessa tehtävät testaukset siirretään tehtäväksi kuukauden puoliväliin kahdelle keskimmäiselle viikolle.

Kohti sähköistä asiointia

Hätäkeskuslaitos valmistelee uutta järjestelmää ilmoitinlaiteasiakkaiden sähköiseen asiointiin. Jatkossa asiakkaat pystyvät tarkastelemaan sekä päivittämään sopimuksiaan sähköisen asioinnin kautta. Järjestelmän käyttöönotto tapahtuu vuonna 2021. Järjestelmän nimi on "ILMO". ILMO:n käyttöönotosta tulemme uutisoimaan nettisivuillamme sekä sosiaalisen median kanavillamme.

Ilmoitinlaiteasiakkaillamme on mahdollisuus vaikuttaa ILMO-palvelun kehittämiseen. Jos olette kiinnostuneet osallistumaan kehitystyöhön, otattehan yhteyttä [email protected].