Hoppa till innehåll
  • Valitse Kieli Suomi
  • Välj språket Svenska
  • Select language English
Emergency Responce Centre Agency Finland logo - go to frontpage
  • Tjänster
    • Nödnumret 112
    • Nödtextmeddelande
    • Nödmeddelande på finskt teckenspråk
    • Varning vid fara
    • 112 Suomi -appen
    • Brand- och brottslarmanläggningar
    • Material

    Nödcentralsverket har enligt lag i uppgift att ta emot och bedöma nödsamtal i samband med nödsituationer samt förmedla uppdrag som kräver omedelbara åtgärder till räddningsväsendet, polisen eller social- och hälsovårdsmyndigheterna.

  • Jobba hos oss
    • Jobbet i Nödcentralsverket
    • Nödcentralsoperatör utbildningen

    Nödcentralsverket har enligt lag i uppgift att ta emot och bedöma nödsamtal i samband med nödsituationer samt förmedla uppdrag som kräver omedelbara åtgärder till räddningsväsendet, polisen eller social- och hälsovårdsmyndigheterna.

  • Nyhetsrummet
  • Om oss
    • Verkets
    • Hälsningar från direktör
    • Organisation och publikations
    • Historia
    • Kontaktuppgifter
    • Myndighetssamarbete
    • Respons
    • Besök

    Nödcentralsverket har enligt lag i uppgift att ta emot och bedöma nödsamtal i samband med nödsituationer samt förmedla uppdrag som kräver omedelbara åtgärder till räddningsväsendet, polisen eller social- och hälsovårdsmyndigheterna.

  • Nödcentralsverket
  • sv
  • Nyhetsrummet
  • Bloggen

Bloggen

  • Nyhetsrummet
  • Meddelanden
  • Nyheter
  • Bloggen
  • MEDIA
  • Prenumerationstjänst
Innehåll med tagg hätäilmoitukset .

Tillgång till nödcentralstjänsterna kommer att säkras på teckenspråk

Var och en av oss bör ha rätt att använda vårt modersmål eller förstaspråk när vi har att göra med m ...
Hätäkeskuspalvelut
24.08.2021
Nödcentralsverket
  • 112-dagen
  • Beskickningarnas konsulära tjänster
  • Dataskydd
  • Information om webbtjänsten
  • Förvaltningsklagan
  • Om webbtillgänglighet

Nödcentralsverket är ett riksomfattande ämbetsverk som är underställt inrikesministeriet och fungerar enligt en nätverksbaserad verksamhetsmodell. Nödcentralsverket har enligt lag i uppgift att ta emot och bedöma nödsamtal i samband med nödsituationer samt förmedla uppdrag som kräver omedelbara åtgärder till räddningsväsendet, polisen eller social- och hälsovårdsmyndigheterna.

Följ Nödcentralsverket

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin

©Nödcentralsverket 2020 

  • Tjänster
    • Nödnumret 112
    • Nödtextmeddelande
    • Nödmeddelande på finskt teckenspråk
    • Varning vid fara
    • 112 Suomi -appen
    • Brand- och brottslarmanläggningar
    • Material
  • Jobba hos oss
    • Jobbet i Nödcentralsverket
    • Nödcentralsoperatör utbildningen
  • Nyhetsrummet
  • Om oss
    • Verkets
    • Hälsningar från direktör
    • Organisation och publikations
    • Historia
    • Kontaktuppgifter
    • Myndighetssamarbete
    • Respons
    • Besök