ILMO-järjestelmän Valtuutuspalveluun siirtymisessä
Tyyppi: Häiriö ohi Tila: Selvityksessä
Alkaa: 03.10.2023 klo 13:30 Päättyy:14.11.2023 klo 13:00
ILMO-järjestelmän suomi.fi -valtuutuspalveussa on havaittu häiriö. Vian vuoksi valtuutuspalveluun ei saada yhteyttä kaikilla kirjautumisyrityksillä, ja näin ollen asiointi voi estyä. Asiaa selvitetään yhdessä palveluntarjoajien kanssa.
Mikäli saat kirjautumisen yhteydessä virheilmoituksen ”Valtuutuspalveluun siirtyminen ei onnistu”, yritä kirjautua ILMO-järjestelmään myöhemmin uudelleen.
Kiireellisissä tilanteissa ole yhteydessä ilmoitinlaitteiden asiakaspalveluun joko sähköpostitse [email protected] tai soittamalla numeroon 0295 481 480.
Huomioithan, että asiakaspalvelussa saattaa esiintyä hetkittäistä ruuhkaa vielä vian korjaamisen jälkeen.
Mitä on hälyttämättä jättäminen?
112 Hätäkeskus -podcastin uuden tuotantokauden toisessa jaksossa pureudutaan siihen, kun hätäilmoitus ei johda hälyttämiseen. Miksi apua ei voida välittää kaikille ja miten päätetään, kuka saa apua?
Saako ihminen ambulanssin?
112 Hätäkeskus -podcastin uuden tuotantokauden ensimmäisessä jaksossa pureudutaan ensihoitoon – mitä se tarkoittaa, kuinka se eroaa vanhanaikaisesta sairaankuljetuksesta ja miksi hätäpuhelussa on tärkeää vastata kysymyksiin.
Nuoret miehet 112-päivän kohderyhmänä 2026
Kampanjan avulla halutaan vahvistaa nuorten miesten rohkeutta puuttua hätätilanteisiin.
Hyvinvointia rakennetaan yhdessä
Ammattitaitoinen, sitoutunut ja hyvinvoiva henkilöstö on Hätäkeskuslaitoksen tärkein voimavara ja strateginen painopiste. Uudessa työhyvinvointiohjelmassa painotetaan aiempaa vahvemmin mm. työkykyjohtamisen osaamisen kehittämistä ja työurajohtamista.
Synnytyspuhelussa hätä voi muuttua iloksi
Hätäkeskuksesta välitetään vuosittain yli 2240 synnytykseen liittyvää tehtävää. Hätäkeskuspäivystäjälle kokemus on ainutlaatuinen, kun puhelimen päässä kuuluukin uuden elämän ääni.