Kutsu Linnan juhliin muistuttaa työn merkityksestä
Vuoden hätäkeskuspäivystäjä Katja Kankare viettää itsenäisyyspäivää Presidentinlinnassa. Hän kokee kutsun suurena kunniana sekä arvostuksen osoituksena päivystystyölle.
Hätäkeskuslaitoksen toimintaan voi nyt tutustua verkkojulkaisusta
Uudessa Hätäkeskustoiminta Suomessa -julkaisussa kuvataan ytimekkäästi Hätäkeskuslaitoksen toimintaa ja palveluita. Julkaisu on suunnattu kaikille 112-toiminnasta ja virastosta kiinnostuneille. Myös sidosryhmät voivat hyödyntää julkaisua omassa toiminnassaan.
Traumasta voi puhua
112 Hätäkeskus -podcastin kolmannen jakson aiheina ovat posttrauma sekä siihen liittyvä posttrauma-työpaja, joista keskustelemassa ovat vuoromestari Miia Pohjolainen ja psykoterapeutti Markku Andelin. Keskustelua johtaa viestintäasiantuntija Patrick Tiainen.
Vastuullisuusraportissa uudet tunnusluvut
Hätäkeskuslaitos julkaisi huhtikuussa 2022 ensimmäisen vastuullisuusraporttinsa. Tänä vuonna raporttiin tehtiin päivitykset tunnuslukuihin ja tilastoihin. Sisällöltään päivitetty raportti on edellisen kaltainen.
Kansalaisten toiminta onnettomuuspaikalla näkyy sekä hätäkeskuspäivystäjän että palomestarin työssä
Hätäkeskuslaitoksella ja pelastuslaitoksilla törmätään ajoittain samanlaisiin ilmiöihin ja asioihin. Osa tällaisista liittyy liikenteeseen sekä onnettomuuspaikalla toimimiseen.

ILMO-järjestelmän Valtuutuspalveluun siirtymisessä
Tyyppi: Häiriö ohi Tila: Selvityksessä
Alkaa: 03.10.2023 klo 13:30 Päättyy:14.11.2023 klo 13:00
ILMO-järjestelmän suomi.fi -valtuutuspalveussa on havaittu häiriö. Vian vuoksi valtuutuspalveluun ei saada yhteyttä kaikilla kirjautumisyrityksillä, ja näin ollen asiointi voi estyä. Asiaa selvitetään yhdessä palveluntarjoajien kanssa.
Mikäli saat kirjautumisen yhteydessä virheilmoituksen ”Valtuutuspalveluun siirtyminen ei onnistu”, yritä kirjautua ILMO-järjestelmään myöhemmin uudelleen.
Kiireellisissä tilanteissa ole yhteydessä ilmoitinlaitteiden asiakaspalveluun joko sähköpostitse [email protected] tai soittamalla numeroon 0295 481 480.
Huomioithan, että asiakaspalvelussa saattaa esiintyä hetkittäistä ruuhkaa vielä vian korjaamisen jälkeen.