Paloilmoitinlaitteet yritysasiakkaille

Hätäkeskukseen yhdistetty paloilmoitinlaite antaa automaattisesti ilmoituksen alkavasta palosta.

Rikoilmoitinlaitteet yritysasiakkaille

Hätäkeskukseen yhdistetyn rikosilmoitinlaitteen perusteena on kohteen erityinen suojelu, korotettu henkilöturvallisuus tai taloudellisesti tai kulttuurihistoriallisesti arvokas kohde.

Asiakaspalvelu

Ilmoitinlaitteiden asiakaspalvelunumero on avoinna arkisin klo 9-15.  Testaukset, tila- ja numeromuutokset sekä uusien ilmoitinlaitteiden käyttöönotot ilmoitetaan oman alueen testausnumeroon.

Paloilmoitinlaitteet henkilöasiakkaille

Hätäkeskukseen yhdistetty paloilmoitinlaite antaa automaattisesti ilmoituksen alkavasta palosta.

Rikosilmoitinlaitteet henkilöasiakkaille

Hätäkeskukseen yhdistetyn rikosilmoitinlaitteen perusteena on kohteen erityinen suojelu, korotettu henkilöturvallisuus tai taloudellisesti tai kulttuurihistoriallisesti arvokas kohde.

Usein kysyttyä

Miten kirjaudun ILMO-järjestelmään? Miten voin reklamoida laskusta? Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin ilmoitinlaitteista.

Uutisia ja tiedotteita ilmoitinlaitteista

16.03.2022

Ilmoitinlaiteasiakkaiden osoitetiedot saadaan jatkossa automaattisesti yritystietojärjestelmästä

Muutoksen myötä YTJ:ssä olevat tiedot korvaavat asiakkaan manuaalisesti kirjoittamat osoitetiedot ILMO-järjestelmässä.  Osoitetiedoissa käytetään ensisijaisesti postiosoitetta. Mikäli...

Uutinen Ilmoitinlaitteet
16.03.2022
01.12.2021

Palo- ja rikosilmoitinlaitteisiin liittyvä sähköinen asiointipalvelu on nyt käytössä

Ilmoitinlaiteasiakas voi jatkossa tehdä asiakkuuteen ja laitteisiin liittyvät muutokset ja uudet hakemukset sähköisesti 1.12.2021 alkaen. ILMO-järjestelmään siirrytään 112.fi-sivuston kautta, ja...

Tiedote Ilmoitinlaitteet
01.12.2021