ILMO-järjestelmä lähettää 10.1.2023 alkaen sähköposti-ilmoituksia – Päivitäthän sopimusvastaavien tiedot

Julkaisuajankohta 3.1.2023 14.31
Tiedote
ILMO -logo

Hätäkeskuslaitoksen sähköinen ILMO-asiointipalvelujärjestelmä lähettää 10.1.2023 alkaen hakemuksiin ja sopimuksiin liittyviä automaattisia ilmoituksia sähköpostilla ilmoitinlaitesopimuksiin sopimusvastaaviksi merkityille henkilöille.

Asiakasviesteillä pyritään parantamaan Hätäkeskuslaitoksen ja asiakkaiden välistä viestintää. On erittäin tärkeää, että asiakkaat huolehtivat sopimusvastaavien tietojen ajantasaisuudesta ILMO-järjestelmässä ja varmistavat, että jokaiselle sopimukselle on merkitty sopimusvastaava. Lisätietoja sopimusvastaavan tietojen ylläpidosta ja yleisimmistä ohjeista löydät verkkosivuiltamme Usein kysyttyä -osiosta.
 
ILMO-järjestelmää kehitetään asiakaspalautteiden perusteella. Mikäli järjestelmän käytössä on ongelmia, haluat antaa kehitysehdotuksia tai palautetta niin ILMO-järjestelmään kuin ilmoitinlaitetoimintaan liittyen, voit olla yhteydessä Hätäkeskuslaitokseen palautelomakkeella tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
                           
ILMO-järjestelmällä tarkoitetaan Hätäkeskuslaitoksen palo- ja rikosilmoitinlaiteasiakkaiden sähköistä asiointipalvelua, jossa asiakkaat voivat lähettää liittymishakemuksen, tarkastella ja ylläpitää sopimuksia sekä irtisanoa sopimuksen. Ilmo-järjestelmä julkaistiin yritys- ja yhteisöasiakkaiden käyttöön joulukuussa 2021.

Ohjeet sopimusvastaavan lisäämiseen.