
Yritysasiakkaan asiointi
ILMO-järjestelmässä voit yritysasiakkaana lähettää hakemuksen, irtisanoa sopimuksen, ylläpitää laskutus- ja asiakastietoja sekä kohde- ja yhteystietoja.
Huolto- ja häiriötiedotteet
TiedotearkistoEi aktiivisia huolto- tai häiriötiedotteita
Paloilmoitinlaitteet yritysasiakkaille
Hätäkeskukseen yhdistetty paloilmoitinlaite antaa automaattisesti ilmoituksen alkavasta palosta.Rikosilmoitinlaitteet yritysasiakkaille
Hätäkeskukseen yhdistetyn rikosilmoitinlaitteen perusteena on kohteen erityinen suojelu, korotettu henkilöturvallisuus tai taloudellisesti tai kulttuurihistoriallisesti arvokas kohde.Usein kysyttyä
Täältä löydät vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin, esimerkiksi ohjeet valtuutuksen hakemiseen.Paloilmoitinlaitteet henkilöasiakkaille
Hätäkeskukseen yhdistetty paloilmoitinlaite antaa automaattisesti ilmoituksen alkavasta palosta.Rikosilmoitinlaitteet henkilöasiakkaille
Hätäkeskukseen yhdistetyn rikosilmoitinlaitteen perusteena on kohteen erityinen suojelu, korotettu henkilöturvallisuus tai taloudellisesti tai kulttuurihistoriallisesti arvokas kohde.Asiakaspalvelu
Ilmoitinlaitteiden asiakaspalvelunumero on avoinna arkisin klo 9-15. Testaukset, tila- ja numeromuutokset sekä uusien ilmoitinlaitteiden käyttöönotot ilmoitetaan oman alueen testausnumeroon.ILTA-palvelu
ILTA-palvelu on paloilmoitinlaitteiden itsenäiseen testaukseen kehitetty verkkosovellus. Asiakkaille maksuton palvelu tulee käyttöön vuoden 2025 aikana.Uutisia ja tiedotteita ilmoitinlaitteista
Takaisin
Virhe
Virhe:Sisältöä ei löydy.
Selosteet ja tietopyynnöt
Ilmoitinlaiterekisterin tietosuojaseloste
ILMO-järjestelmän saavutettavuusseloste
Tietopyyntö ilmoitinlaiterekisteristä (siirtyy turvalomakkeeseen)